Op de Algemene Vergadering van 7 mei 2026 in Den Bosch is Teun Jan de Jong benoemt tot voorzitter van de NHC60+ en volgt hier mee Guus Appels (als eerste voorzitter na de fusie van de dames 55+ en heren 60+) op.

Teun is sinds 2015 lid van de NHC60+ en heeft al meer dan 60 jaar gehockeyd bij Oranje Rood, HTC Son, Union, ZOW, WMHC Wageningen, Oosterbeek en tegenwoordig bij MHC Bemmel. Ook speelt hij actief bij zowel de OLW’s als in het 70B selectieteam. Hij is van 2018-2024 voorzitter geweest van WMHC Wageningen. Als voorzitter van de NHC60+ wil hij zich volledig inzetten voor de vereniging en het gekozen beleid voortzetten.
Bij de overdracht van de voorzittershamer bedankten alle leden van de Algemene Vergadering de vertrekkende voorzitter Guus Appels met een staande ovatie voor zijn jarenlange inzet als voorzitter. Guus blijft actief binnen de vereniging als vertrouwenspersoon.

Vice-voorzitter Marjolijn Steegman-van Kappen draagt de voorzittershamer over aan Teun Jan de Jong




















































