Tijdens de AV in Den Bosch op 7-05-2026 was er veel aandacht voor de bestuurswisseling en de erelid benoeming. Helaas hebben enkele leden voor die vergadering moeten afzeggen in verband met een medische behandeling. Specifiek werd hierbij de naam van Henk Rouwendaal genoemd. Het initiatief kwam van Herman van Nouhuys die meteen een aantal foto’s maakte van de vergadering nam en daarmee de hartelijke groeten overbracht aan Henk. Met onderstaande foto’s willen we Henk en ook de andere leden die met gezondheid worstelen een warm hart toedragen. We wensen een ieder sterkte en herstel toe, en hopen jullie op een volgende OLW te kunnen ontmoeten.
























































