Beste leden, 

Het is hartverwarmend hoeveel mensen een blijk van medeleven hebben getoond na het overlijden van mijn grote liefde Feiko. Of het nu aanwezigheid bij het afscheid was, een kaartje, een appje of een telefoontje; het is duidelijk dat hij niet alleen in mijn hart een bijzonder plekje had maar ook bij velen van jullie. 

Heel, heel hartelijk dank daarvoor! 


Liefdevolle groet,

Heleen 


PS: de donaties aan EpilepsieNL hebben het mooie bedrag van bijna € 3.000 opgebracht. 


©2026 NHC60+